Poprzednio było o marketingu bezpośrednim. To dziś też, ale inaczej. Wyobraźmy sobie, że wszystkie interaktywne komunikaty reklamowe, czyli te Internecie, a także przez telefon, dotyczą usług serwisowych…
Poniższe propozycje są jak najbardziej autentyczne, tylko trochę zmienione. Oprócz ostatniej, która wkrótce będzie Twoją szarą codziennością.
***
– Czy rozmawiam z panem Maciejem Matczak?
– Nie, bo to się odmienia. A kto mówi?
– Pomarańczowy mechanik bez szkoły z lekcjami języka polskiego, ale za to z nazwą firmy po angielsku.
– Nie dzwoń więcej.
– Będę dzwonił, aż mnie znienawidzisz. Wtedy na pewno kupisz coś ode mnie. Taka logika obowiązuje w największych firmach nazywających się po angielsku.
***
– Dzień dobry, chciałam pana zaprosić na prezentację naszych usług w Rzepnie Środkowym.
– A gdzie to jest?
– A pan nie jest stamtąd?
– A gdzie to jest?
– A pan nie jest stamtąd?
– A gdzie to jest?
– … (sygnał)
***
Zapraszamy do odwiedzenia internetowego serwisu samochodowego.
Prosimy o wyrażenie zgodny na przesłanie informacji handlowej
Wystarczy zwrotnie odesłać zgodę z wpisem TAK.
Możliwa płatność elektroniczna.
Zapisz się na listę biuletynu informacyjnego.
Pewność transakcji gwarantowana.
***
Dzień dobry!
Jestem kierownikiem projektów naprawczych w biurze serwisu zrzeszającego mechaników z różnych dziedzin. Jakość, terminowość oraz przystępne ceny wyróżniają nas na rynku napraw samochodów. Są to ważne kryteria przy prawidłowym wyborze odpowiednich mechaników. Czy możemy przedstawić więcej informacji o naszej działalności oraz naprawach zwykłych i ekspresowych?
Nie, dziękuję.
***
Witam 🙂
Proszę o nas pamiętać w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na naprawę samochodu. Bardzo by nam było miło współpracować z Państwem 🙂
– Naprawiamy auta oparte o system samodzielnego zarządzania sobą;
– Projektujemy pokrycia siedzeń przystosowane do urządzeń mobilnych (znaczy samochodów);
– Pozycjonujemy na drodze dzięki tuningowi;
Chętnie się skontaktuję i prześlę szczegółowe informację dotyczące współpracy.
Pozdrawiam,
Jan z Czarnolasu
PS. Przecież kto nie próbuje, ten nie zyskuje. Prawda? 😉
***
Napraw coś z Przyjaciółmi. Mamy super oferty!
***
Szanowni Państwo,
tylko do 8 czerwca 550 napraw w cenach, które trudno przebić*. Zapraszamy i życzymy udanych zakupów.
*Ilość sztuk napraw ograniczona, po wyczerpaniu zapasów ceny usług mogą ulec zmianie.
***
Jak łatwo stracić zbędne kilogramy?
***
MotoRobot chce dołączyć do grona Twoich znajomych na Facebooku.
***
Mobilne Kino Super Warsztatu ponownie wyrusza w Polskę!
A nie można sprzedawać tych usług bez kina w pakiecie?
***
Warsztatowe szaleństwa na LATO • podnośniki • kanały • DPF
***
5-dniowa wycieczka do poczekalni warsztatu 372 zł | Mini maglownica 35 zł | Hotel Opon 399 zł | Kanał 69 zł
***
To były autentyki zamienione na potrzeby naszej ulubionej branży, Dość to wszystko niewinnie, przyznasz? Ale już niedługo może być gorzej, na przykład tak:
Maciek,
mam propozycję naprawy twojego silnika z 25% rabatem. Byłeś na naszej stronie, a ponieważ, wszystko jest podłączone do Internetu, to istnieje marketing rzeczy i takie tam, więc wiemy, że to twój samochód i twój silnik i twój mail. Weź przyjedź, bo ci zablokuję silnik i nie dojedziesz do pracy. Tydzień temu wysłaliśmy do takiego jednego, co się zajmuje oponami w BOR maila z nakazem wymiany opon, ale pewnie już wiesz, że nieskutecznie. Chyba będę się musiał zapisać na jakiś internetowy kurs perswazji w marketingu rzeczy.
Twój internetowy Robot Mechanik Janik.
PS. A ta cewka, co to się pasuje w tym modelu, co go masz, to wiesz, że kupiłeś ją w sklepie z częściami przy ul. Ogrodowej, a nie u nas! Jeszcze jeden taki numer i ci ją odłączę.
[FM_form id=”1″]